Υπαναχώρηση

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Για να μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση,  στην αυθεντική του συσκευασία η οποία δεν θα είναι κατεστραμμένη ή με εμφανή σημάδια φθοράς, σφραγισμένο, χωρίς να έχει παραβιαστεί η ταινία ασφαλείας, με το σύνολο των εξαρτημάτων, των εντύπων που το συνοδεύουν και τυχόν δώρα.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων ή ανταλλακτικών και σε όσες το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% ή και λιγότερο της αξίας τιμολόγησης.

Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τυχόν δεδομένων ή άλλων στοιχείων αποθηκευμένων στη επιστρεφόμενη συσκευή και θα πρέπει να εξασφαλίσετε πριν την αποστολή του προϊόντος ότι σε αυτό δεν υπάρχουν καθόλου δεδομένα και είναι στην αρχική / εργοστασιακή κατάσταση.

Επιπλέον εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης τα προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή κατόπιν ειδικής παραγγελίας, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, σφραγισμένα αγαθά, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (πχ. ακουστικά, ρολόγια), καθώς και αναλώσιμα εκτυπωτών, σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο ή σφραγισμένα λογισμικά για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.

Σε όλες τις περιπτώσεις υπαναχώρησης  τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αγοραστή. Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν για την εν’ λόγω περίπτωση, θα πρέπει να συμπληρώστε τη σχετική «Φόρμα Υπαναχώρησης» πατώντας ΕΔΩ. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Όσο αναφορά την επιστροφή χρημάτων αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής. Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.

Εγγυήσεις

Όλα τα προϊόντα μας είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία. Η εγγύηση καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη στο προϊόν. Οποιαδήποτε άλλη βλάβη (πτώση, υγρασία, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα) αυτομάτως θέτει το προϊόν εκτός εγγύησης και θα υπάρχει χρέωση για την επισκευή του καθώς και για τον έλεγχο. Σε περίπτωση που η συσκευή σας παρουσιάσει κάποιο ελάττωμα και έχουν παρέλθει επτά(7) ημέρες από την αγορά της απευθύνεστε απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία (παρακάτω σας παραθέτουμε τα στοιχεία επικοινωνίας).

Samsung 

Smartphone, tablet, smartwatch, ακουστικά-bluetooth, αξεσουάρ- OMNITECH (2106619010) -SMARTEC (2105820000)

Monitor- Samsung Hellas (80111 7267864)

Apple

Iphone, Ιpad, smartwatch, αξεσουάρ- Info Quest Technologies S.A (2119991260)

Huawei, Honor

Smartphone, tablet, notebook, smartwatch, ακουστικά-bluetooth, αξεσουάρ- HUAWEI Customer Service Center (2170007575)

Motorola

Smartphone- Procordia (2107777076)

Alcatel, Blackview

Smartphone- Cellcom (2106621035)

Realme

Smartphone, smartwatch, ακουστικά-bluetooth, αξεσουάρ- Smart4all International (2160027021)

Tcl

Τηλεοράσεις- Astra Service (2106860000)

Smartphone, tablet- Cellcom (2106621035)

Oneplus

Smartphone, smartwatch – Αίτηση RMA μέσα από την σελίδα της ONEPLUS (https://www.oneplus.com/gr)

Xiaomi

Smartphone, tablet, smartwatch, ακουστικά-bluetooth, αξεσουάρ- Επικοινωνήστε με το κατάστημα μας για περισσότερες πληροφορίες

Nokia, Vivo, Oppo

Smartphone, tablet- SMARTEC (2105820000)

Lenovo

Tablet- CPI COMPUTER PERIPHERALS INTERNATIONAL (2111984507 )

LG

Τηλεοράσεις- Lg Hellas (80111200900 & 2104800564)

Philips

Monitor- Philips Hellas (2106162000)

Dell

Monitor, Notebook- Αίτηση RMA μέσα από την σελίδα της DELL (https://www.dell.com/support/incidents-online/el-gr/contactus/dynamic)

AOC

Monitor- AOC (2112343080)

 

Αντικατάσταση προϊόντος

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση του στον πελάτη (DOA) ή σταματήσει να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνο του (DAP) εντός επτά(7) ημερών από την παράδοση του και εφόσον το καλύπτει η πολιτική DOA του εκάστοτε κατασκευαστή η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Aφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του DOA από τον κατασκευαστή, σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην πλήρη εργοστασιακή του συσκευασία συνοδευόμενο με όλα του τα παρελκόμενα και το παραστατικό αγοράς του. Η εταιρεία μας Shop4You, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.

Σημαντική Ενημέρωση: Τα προϊόντα της APPLE δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A. (Dead on Arrival)-D.A.P. (Delivered at Place) και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από τα εξουσιοδοτημένα service της APPLE.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Supported by selidamou.gr
X
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop